خرید شارژ ایرانسل | خرید شارژ | خرید شارژ سیمکارت  | خرید شارژ همراه اول | خرید شارژ رایتل | خرید شارژ تالیا | شارژ وایمکس | پرداخت قبوض
 
نحوه خرید شارژ: از این سایت بسیار آسان و سریع انجام می گیرد فقط کافیست یک کارت بانکی عضو شتاب داشته باشید که دارای رمز دوم یا رمز اینترنتی باشد در این صورت به راحتی می توانید از فروشگاه ما خرید کنید .اگر با نحوه خرید شارژ آشنایی ندارید می توانید راهنمای خرید شارژ را مطالعه بفرمائید
 
دریافت کد شارژ : پس از خرید شارژ کد شارژ علاوه بر اینکه به شما نمایش داده می شود ( در صورت خرید شارژ معمولی ) در صورتی که در حین انجام مراحل خرید ، ایمیل و شماره تماس خود را وارد کرده باشید کد شارژ برای شما از طریق ایمیل و پیام کوتاه ارسال خواهد شد . پس در وارد کردن اطلاعات ذکر شده دقت کنید

عملیات خرید شارژ : اگر در هنگام عملیات خرید شارژ یا پرداخت قبوض به مشکلی برخوردید می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید ( حتما در هنگام خرید ، شماره تماس یا ایمیل خود را وارد کنید تا در مواقعی که به مشکلی برخوردید و به پشتیبانی نیاز داشتید همکاران ما در بخش پشتیبانی بتوانند خدمات بهتری را به شما عرضه کنند

مبلغ کسر شده شارژ : در صورتی که پس از خرید شارژ کد شارژ به شما نمایش داده نشد ولی وجه کارت شارژ از حساب شما کسر شد مبلغ کسر شده تا 48 یا 72 ساعت بعد به حساب شما برگشت داده می شود . همچنین می توانید با بخش پشتیبانی ما در ارتباط باشید
 

خدمات سایت شاپرک شارژ


با خیال آسوده خرید نمایید، پشتیبانی سایت همیشه در کنار شما می باشد. برای ارتباط با بخش پشتیبانی شما می توانید با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید . مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل و رایتل می توانند در صورت عدم دسترسی به اینترنت با شماره گیری کد #1119*789* از طریق تلفن همراه خود ، شارژ ایرانسل و رایتل را به صورت مستقیم خریداری کنند . همچنین امکان شارژ حساب وایمکس از طریق کد ذکر شده امکان پذیر می باشد.

عرضه موارد زیر به صورت نامحدود طبق قرار داد با اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول ، رایتل ، تالیا :

1- خرید کارت شارژ ایرانسل از (1000هزار) تومانی تا (20000 بیست هزار) تومانی

2- خرید کارت شارژ همراه اول از (1000هزار) تومانی تا (20000 بیست هزار) تومانی

3- خرید کارت شارژ رایتل از (2000 دو هزار) تومانی تا (50000 پنجاه هزار) تومانی

4- خرید کارت شارژ تالیا از (2000 دو هزار) تومانی تا (20000 بیست هزار) تومانی

5- شارژ مستقیم ایرانسل و شارژ وایمکس ایرانسل از طریق USSD Code با هر مدل گوشی ساده یا پیشرفته با استفاده از کد   #1119*789* (ستاره هفت، هشت، نه ستاره یازده نوزده مربع) با مبلغ دلخواه.

6- شارژ مستقیم ایرانسل با استفاده از وب سایت شاپرک شارژ با مبلغ دلخواه

7- پرداخت کلیه قبوض که شامل هر نوع قبوض دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت باشد.

8- خرید شارژ وایمکس ایرانسل ( با شماره گیری کد #1119*789* )

توجه :  اگر ارسال پیامکهای تبلیغاتی را غیر فعال کرده اید ممکن است رمز شارژ به تلفن همراه شما ارسال نشود.

ایرانسل : ایرانسلی عزیز برای فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی عدد 1 و برای لغو فعالسازی عدد 2 را به 5005 پیامک کنید.

همراه اول: همراه اولی برای فعالسازی دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی عدد 2 و برای لغو فعالسازی عدد 1 را به 8999 پیامک کنید.

توجه : اگر از فیلتر شکن استفاده می کنید قبل از خرید شارژ آنرا غیر فعال کنید، به احتمال زیاد ممکن است باعث ایجاد خطا در درگاه پرداخت بانک شود.

 
شارژ هزار تومانی همراه اول که قبلا با کد # رمز*44*123* شارژ میشد هم اکنون تغییر یافته و مشابه سایر شارژهای همراه اول با کد #رمز شارژ # *141* شارژ می شود
 

 

خرید شارژ ایرانسل


شارژ مستقیم ایرانسل شارژی است که نیاز به وارد کردن کد رمز ندارد. با خرید شارژ ایرانسل شما مشترک عزیز می توانید خط خود را بدون نیاز به وارد کردن رمز و به طور مستقیم شارژ نمایید.

یکی دیگر از مزایایی که شارژ مستقیم ایرانسل دارد این است که شما می توانید شارژایرانسل خود را به مبلغ دلخواه خریداری نمایید یعنی هیچ محدودیتی از نظر مقدار مبلغ برای خرید شارژمستقیم ندارید.

از امکاناتی که سایت شاپرک شارژ برای شما مشترک گرامی فراهم آورده این است که شما می توانید شارژ مستقیم ایرانسل را با داشتن کارت بانک یکی از بانک های عضو شتاب که ایرانسل آن راحمایت می کند اقدام به خرید شارژخود نمایید. در اینصورت در زمان مصرفی جهت تهیه شارژ صرفه جویی می کنید و با سهولت بیشتری شارژ تهیه می نمایید.

سایت www.shaparaksharj.ir بانک هایی نظیر بانک ملت , بانک صادرات , بانک مسکن , بانک تجارت و بانکهای خصوصی مثل : سرمایه , دی , پاسارگاد و ....را ساپورت می نماید .
بنابراین شما با داشتن کارت بانک هر کدام از این بانک ها می توانید به راحتی و در هر زمان و مکانی شارژ مستقیم ایرانسل خود را تهیه نمایید.

راهنمای خرید شارژ مستقیم ایرانسل

با وارد شدن به سایت شاپرک شارژ در بالای صفحه می توانید شارژ ایرانسل و مبلغ و تعداد شارژ را انتخاب نمایید سپس شماره همراه خود و در صورت تمایل ایمیل را وارد نمایید تا کد رمز به ایمیلتان نیز فرستاده شود در مرحله بعد بانک مورد نظرتان را انتخاب کرده تا به درگاه بانک متصل شوید با اتصال به درگاه بانک منتخب اطلاعات مربوط به کارت بانک شامل رمز دوم اینترنتی , شماره انقضاء کارت یا , cvv2 ازشما خواسته می شود با تکمیل کردن اطلاعات خواسته شده و زدن دکمه پرداخت پیامی مبنی برموفقیت خرید برای شما ارسال میشود.

خرید شارژ و پرداخت قبض آب،برق،تلفن،موبایل و ... را به صورت اینترنتی از کامپیوتر و یا موبایل(با همین آدرس) و بسیار آسان و سریع و با پشتیبانی مطمئن و پاسخگو را با شاپرک شارژ تجربه کنید. تمامی کالا و خدمات این فروشگاه شارژ ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش فاکتور منظور گردیده است، معتبر می باشد

توجه : داشته باشید برای خرید شارژ و یا پرداخت قبض در شاپرک شارژ ، به اینترنت بانک نیاز ندارید!

بلکه فقط باید رمز دوم (رمز اینترنتی) کارت عابر بانک خود را از دستگاه خودپرداز بانک خودتان تنظیم و دریافت کرده باشید و نیازی به مراجعه به داخل شعبه نیست و سپس اطلاعات کارت خود را در درگاه مطمئن بانکی مربوطه وارد نمایید. امکان پرداخت از طریق موبایل نیز به راحتی امکان پذیر است. در صورتی که پس از خرید با مشکل مواجه شدید سریعا با پشتیبانی شاپرک شارژ تماس بگیرید

در صورتی که نمی دانید چگونه شارژ بخرید به قسمت راهنمای سایت که در آن نحوه خرید اینترنتی شرح داده است، مراجعه کنید. هنگام خرید کارت شارژ سعی کنید ایمیل و تلفن خود را به درستی وارد کنید که اگر ، کد شارژ به هر دلیلی مانند کندی سرعت اینترنت و ... به شما نشان داده نشد بتوانیم آن را از طریف پیامک و ایمیل برای شما بفرستیم.

در صورتی که هنگام خرید، به دلیل اختلالات در شبکه بانکی یا اینترنت پول از حساب شما کسر شود و کد شارژ یا شارژ مستقیم دریافت نکردید،پرداخت شما یک تراکنش ناموفق محسوب می شود و طی یک دقیقه تا 24 ساعت(در 99 درصد مواقع تا 1 دقیقه)، به حساب شما به طور خودکار، از بانک مربوطه ، برگشت داده می شود.

تاریخ اعتبار قیمت ها به روز می باشد.
 

نحوه شارژ ایرانسل

به این شکل است : کافیست شماره زیر را در گوشی خود وارد کنید و سپس دکمه سبز (تماس) را بزنید : *141*رمز 16 رقمی# رمز 16 رقمی همان کد کارت شارژ است که بعد از خرید دریافت می کنید. برای استفاده از شارژ شگفت انگیز ایرانسل کافیست کد زیر را در گوشی خود وارد کنید و سپس دکمه سبز (تماس) را بزنید: *144*رمز 16 رقمی#

توجه: داشته باشید این نوع شارژ را برای برای مدت محدودی استفاده کرد که این مدت بسته به استفاده های قبلی شما متغیر است .

 

شارژ مستقیم ایرانسل:

شما می توانید با شارژ مستقیم ایرانسل ، به طور مستقیم بدون وارد کردن کد ، سیم کارت خود را مستقیما از سایت شاپرک ، شارژ کنید . خرید شارژ مستقیم ایرانسل با گوشی توسط USSD:

برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل و شارژ وایمکس: ایرانسل می توانید از کد ستاره هفت،هشت،نه ستاره یازده نوزده مربع استفاده نمایید . #1119*789*

 

خرید شارژ همراه اول

پس از این که کد شارژ همراه اول را از سامانه خرید اینترنتی کارت شارژ دریافت کردید، کد زیر را در گوشی همراه خود وارد کنید.
*140* شماره رمز شارژ#
برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌ کارت همراه اول‌ تان نیز باید کد زیر را وارد کنید .
11#*140*
در هنگام فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی خود دقت نمایید، زیرا در صورت تکرار بیش از ? بار خطا در ورود رمز، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود. در این صورت برای برقراری مجدد ارتباط ،‌ به دفاتر خدمات ارتباطی ، مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی تماس حاصل نمایید.
برای استفاده از کارت شارژ هزاری همراه اول باید در سرویس ثبت نام کرده باشید.اگر ثبت نام کرده اید از

طریق کد زیر می توانید شارژ کنید:
*123*44*رمز#
اگر ثبت نام نکرده اید می توانید به این ترتیب ثبت نام کنید:
123#*

را در گوشی خود وارد کنید و دکمه سبز (تماس) را بزنید .
سپس در صفحه باز شده گزینه پاسخ یا answer را زده و سپس عدد صفر را ارسال کنید

سپس در صفحه باز شده مانند بالا عمل کنید و این بار عدد یک را بفرستید و منتظر باشید رمز شما از طریف پیامک ارسال شود.

انتقال شارژ همراه اول در یک سوت!
برای ارسال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) از کد زیر استفاده کنید (از چپ به راست):
*شماره اعتباری مورد نظر9891*مبلغ اعتبار (به ریال)*رمز انتقال*132#

برای گرفتن رمز انتقال، یک پیامک بدون متن به 8910 بفرستید. شماره ی رمزی ویژه‌ی شما تولید شده و برایتان فرستاده خواهد شد. که باید آن را به خاطر بسپرید و مراقبش باشید.

مثال : می‌خواهیم مبلغ 1000 تومان به شماره 09191111111 شارژ بفرستیم. فرض کنید قبلا یک پیامک بدون متن به 8910 فرستاده ایم و رمز 12345678 برای ما تعیین شده است. کد زیر را در گوشی خود وارد خواهیم کرد:

989191111111#*10000*12345678*132*

نکات مهم: بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.
مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!

همراه اول برای هر بار انتقال اعتبار، 40 تومان کارمزد کم می‌کند.

در هر روز حداکثر 5 بار می‌توانید شارژ بفرستید.
حداکثر مبلغ انتقال در هر روز 10 هزار تومان است.
در هر ماه حداکثر 30 بار می‌توانید شارژ بفرستید.
حداکثر مبلغ انتقال در هر ماه 50 هزار تومان است.

شارژ همراه اول از طریق گوشی:
شما می توانید از طریق سیمکارت ایرانسل خود به صورت آفلاین شارژ همراه اول ، به طور مستقیم بدون وارد کردن کد ، سیم کارت خود را مستقیما از شاپرک ، شارژ کنید . خرید شارژ همراه اول با گوشی توسط USSD:

برای خرید شارژ همراه اول:
از طریق سیم کارت ایرانسل خود می توانید از کد ستاره هفت،هشت،نه ستاره یازده نوزده مربع استفاده نمایید .

1119#*789*


خرید شارژ رایتل

برای وارد کردن کد شارژ رایتل

برای وارد کردن و استفاده از شارژ رایتل ، پس از خرید شارژ، آن را به صورت زیر در گوشی خود وارد کنید:
*141* شماره رمز شارژ#

برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌ کارت رایتل تان نیز باید کد زیر را وارد کنید .

*140#

 
در صورتی که در هنگام وارد کردن شارژ رایتل ، مشکلی برایتان پیش آمد، می‌توانید از طریق خط رایتل خود با شماره ۲۹۲۰ و یا از طریق سایر خطوط با ۲۹۲۰-۰۲۱ با بخش پشتیبانی رایتل تماس بگیرید.

اگر از سیمکارت data رایتل

استفاده می کنید به راحتی می توانید از بالای صفحه اقدام به تهیه شارژ رایتل دیتا نمایید. ما برای شما شارژ 50 هزار تومانی رایتل را فراهم آوردیم تا شارژ سیم کارت دیتای رایتل شما با سهولت بیشتری انجام گیرد. برای شارژ مانند بالا از گوشی دارای سیم کارت Data دیتای خود، کد گفته شده را وارد نمایید.اگر به مشکلی بر خوردید نگران نباشید.با پشتیبانی ما تماس بگیرید.
 
شارژ رایتل از طریق گوشی:

شما می توانید از طریق سیمکارت رایتل خود به صورت آفلاین شارژ رایتل ، به طور مستقیم بدون وارد کردن کد ، سیم کارت خود را مستقیما از شاپرک ، شارژ کنید . خرید شارژ رایتل با گوشی توسط USSD:
 
برای خرید شارژ رایتل:

می توانید از کد ستاره هفت،هشت،نه ستاره یازده نوزده مربع استفاده نمایید . #1119*789*
 
 

پرداخت قبض

جهت انجام پرداخت اینترنتی نیاز است که دارای یکی از کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب کشور باشید. جهت انجام پرداخت به اطلاعات زیر نیاز می باشد:

    شماره کارت
    رمز دوم کارت (PIN2)
    رمز کارت (PIN)
    کد اعتبار سنجی دوم CVV2
    تاریخ انقضای کارت
    شناسه قبض و شناسه پرداخت
    پست الکترونیکی اختیاری

شماره کارت
شماره کارت یک شماره ی 16 تا 19 رقمی می باشد که بر روی کارت درج شده است
 
رمز دوم کارت (PIN2)
شماره رمز اینترنتی کارت، با شماره رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه های خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. در زیر روش کار برای اخذ رمز دوم توضیح داده شده است، شمامی توانید با مراجعه به هر یک از پایانه های خودپرداز بانک (ATM) خود به روش ذیل اقدام نموده و رمز اینترنتی کارت خود را دریافت نمایید . پس از ورود کارت خود در پایانه های خودپرداز بانک و وارد نمودن رمز کارت نسبت به انتخاب گزینه " تغییر رمز " اقدام فرمائید .
گزینه " تغییر رمز اینترنتی " را انتخاب نمایید .
رمزاینترنتی موردنظر خود را حداقل در 6 رقم وارد و مجدداً طبق فرمان سیستم ، رمز را تکرار نمایید.
پس از انجام موفقیت آمیز عملیات ، رمز اینترنتی شما فعال میشود.
 
رمز کارت (PIN)
رمز کارت یک عدد چهار رقمی است. این رمز همان رمزی است که شما هنگام استفاده از دستگاه های خود پرداز ATM وارد می نمایید.
 
کد اعتبار سنجی دوم CVV2
کد CVV2 شماره شناسایی دوم مشتری می باشد که دارای سه یا چهار رقم بوده و مانند شمار? 16 رقمی حک شده روی کارت، بر پشت اکثر کارت ها، از جمله کارت بانکهای .ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان و پارسیان حک شده است.
 
نکته: صرفاً وجود کدCVV2 بر روی کارت ها، دلیل بر امکان خرید اینترنتی نیست، بلکه بانک صادر کننده باید امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده باشد .
 
تاریخ انقضای کارت
تاریخ انقضا بر روی اغلب کارت های بانکی حک شده است. در صورت عدم وجود این تاریخ به شعبه صادر کننده کارت مراجعه نمایید.
 
شناسه قبض و شناسه پرداخت
شناسه قبض و شناسه پرداخت، مشخص می کنند که شما دقیقاً چه قبضی را پرداخت می کنید. در صورتی که شناسه قبض و شناسه پرداخت را صحیح وارد کرده باشید، اطلاعات قبضی که در دست دارید به ویژه مبلغ آن، نمایش داده می شود. اگر به سمت چپ قبض خود دقت کنید متوجه اعدادی خواهید شد که عدد بزرگتر شناسه قبض و عدد کوچکتر شناسه پرداخت است.
 
پست الکترونیکی اختیاری
ورود آدرس پست الکترونیکی، این امکان را فراهم می کند که رسید پرداخت قبض برای اطلاع شما و استفاده های آینده، به آدرسی که داده اید برایتان ارسال گردد. لطفا در وارد کردن پست الکترونیکی دقت فرمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکل در پرداخت اینترنتی اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.
 
جهت پرداخت قبض:

آب ،برق ،گاز ،تلفن خود می توانید از سایت شاپرک شارژ اقدام نمایید .

با سپاس :
 
 
شارژ سیمکارت_خرید شارژ از شاپرک شارژ