نرم افزار شاپرک شارژ




  برای دریافت نرم افزار اندروید کلیک کنید دریافت




 

بنر زیر برای افزایش بازدید از سایت یا وبلاگ شماست برای ثبت نام بر روی بنر کلیک کنید برای روش ثبت نام اینجا کلیک کنید

Surf Traffic Exchange

 

 

       فروردین

نوروز تان مبارک.یک حاجت بزرگ در اوایل سال 93 برای شما روا خواهد شد که با روا شدن این حاجت مشکل بزرگی از سر راهتان برداشته می شود طوری که خداوند را برای حل این مشکل شکر گذار میشوید. با هر کس که قهر یا کدورت یا دلخوری داشته اید در ابتدای سال آشتی خواهید کرد یا ارتباط شما اگر قطع بوده است برقرار خواهد شد. خبرهای خوب و مهم زیادی در یافت می کنید که شنیدن این اخبار برای شما اهمیت زیادی به همراه خواهد داشت.اگر فردی به شما علاقمند است و ابراز علاقه به شما میکند این علاقه واقعی است و شما را دوست دارد ولی خودتان به این علاقه دچار تردید هستید ولی تردید شما پوچو بی مورد است و واقعا شما را دوست دارد باورش کنید.از دست یک شخص الف نام خیلی حرص می خورید ولی این حرص و جوش ها هیچ نفعی به حالتان نخواهد داشت. روز 10 فروردین روز خوبی برای شماست و هدایایزیادی در این ماه دریافت خواهید کرد و یک سورپرایز خوب و غیر منتظره در ایام نوروز دارید که این سوپرایز شما را فوق العاده خوشحال خواهد کرد. در ابتدای سال شانس های زیادی به شما رو میکند که این شانس ها شما را در چشم و نظر زیادی خواهد انداخت صدقه را فراموش نکنیند. اگر متاهل هستید بحث های کوتاه کوتاه با همسرتان دارید که زود گذر است و مقطعی و زود رفع خواهد شد به شرطی که خود شما پشت این بحث ها را نگیرید وسرسری از آن بگذرید. حرف خوبی شما زیاد است و تعریف شما را زیاد میکنند. از جای که فکرش را نمی کنید یک پول خوب تا سه ماه اول سال به دست شما یا اگر متاهل هستید همسرتان خواهد رسید که آمدن این پول برای شما همراه با یک پیشرفت است و با این پول یک سرمایه گذاری می کنید که سود یا نفع زیادی از آن میبرید.
زیارت امام رضا(ع) میروید که خیلی اتفاقی است ولی اگر راهی شدید طلبیده شده اید. یک جابجای دارید که برنامه این جابجایی در سال گذشته بوده است ولی انجامش در سال نو خواهد بود و این جابجایی مثبت و خیر است. ولی هدایای زیادی هم بعد از این جابجایی در یافت خواهد کرد. یک آقایی در بستر رختخواب میخوابد که یک کم شما درگیر این بیمار خواهید شد ولی برطرف می شود شاید کسی قصد جراحی داشته باشد ولی هر چه هست به خوبی انجام می شود و جای هیچ نگرانی نیست.از یکی از فرزندان اگر خانواده دارید خیر زیادی میبرید و این فرزند به فکر شماست ودر گرفتاری شما را یاری خواهد کرد چه در حال حاضر یا چه در آینده.یک مسافرت دریایی میروید که دسته جمعی است و خاطرات شیرین خوبی برای شما دارد و به شما خوش خواهد گذشت. از علی نام یک خبر خوش با شماره تلفن 7 یا 9 در یافت خواهید کرد خیلی خوشحال میشوید وبه رقص در میآیید. اگر مجرد هستید ازدواج دارید یا در این شرایط قرار میگیرید ولی قبول این شرایط
به خود شما بستگی دارد. یا این ازدواج برای نزدیکان شماست و در این ازدواج بدو بدوی زیادی میکنید ولی چه برای خودتان چه برای اطرافیان باشد به شما خوش میگذرد و از این بابت شاد هستید قدرتی را تا برج 8 سال93 به دست می آورید که از به دست آوردن این قدرت چه مالی باشد و چه تحصیلی و چه کاری به خودتان می بالید و احساس غرور می کنید. کسی که شما را دوست دارد قصد زدن یک حرف را به شما دارد و در یک ملاقاتی که قرارش گذاشته می شود این حرف هابه شما زده می شود و خیلی جا میخورید ولی خوب و خیر است. از امید نامی یک اتفاق خوب و مهم دارید که دعا گوی این فرد میشوید. وفاداری یک شخص به شما اثبات می شود و متوجه وفاداری او به خودتان خواهید شد و از تردید بیرون می آیید.

شخصیت شناسی متولدین فروردین(زن)

متولدین زن این ماه عموماً افرادی خوشرو، خوش زبان، تندخو، اما مهربان، با قدی متوسط می‎باشند. اینان کمی حسود و دوستدار جشن و سرور هستند. اغلب در ابتدای زندگی با مشکلاتی مواجه خواهند بود، اما به ترتیب موقعیت و عزت نصیبشان می‎شود. اینان نزد پدر و مادر عزیز هستند. خود نیز صاحب فرزندان زیادی می‎شوند. اغلب اینان دارای همسری با کمال و صاحب قدرت می‎شوند .

متولدین زن این ماه اغلب در خانه‎داری و همسرداری مسلط هستند. از نامحرم دوری می‎کنند و طالب رضایت شوهر هستند. اینان اغلب شاکر و خوش قلب هستند. اما برای کسب آرامش و آسایش بیشتر، باید از کفران نعمت پرهیز کنند. این افراد طبعی گرم و خشک دارند و عموماً در زندگی با سه خطر مواجه می‎شوند. هرگاه از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان باید صادق و راستگو باشند، زیرا دروغ به آنان صدمه می‎زند. این زنان اغلب طالب لباسهای روشن و سنگ عقیق هستند .

شخصیت شناسی متولدین فروردین(مرد)

متولدین این ماه افرادی خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال می‎باشند. اگر از سه و چهارده سالگی به سلامت عبور کنند، تا 90 سال عمر خواهند کرد. اینان اغلب در سینه، صورت یا بازونشانی دارند که برایشان نیک است .

متولدین این ماه افرادی با ذوق و سلیقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آمیز دارند. این افراد طالع و بخت خوبی دارند، به شرط آن که همت خود را به مار گیرند اینان عموماً افرادی مهربان و بخشنده بوده و اگر چیزی را از دست بدهند، باز به دست می‎آورند. گاه گرفتار بیماری می‎شوند که بیشتر از ناحیه پهلو و کمر می‎باشد. این افراد بهتر است از نزدیک شدن به آب رونده و تند، پرهیز کنند. از لحاظ شغلی، صنعت کشاورزی و خرید و فروش برایشان سودبخش وسازگار است .


سمبل : قوچ
عنصر: آتش
سیاره : مریخ
عضو آسیب پذیر :سر
روز اقبال : سه شنبه
اعداد شانس : 6 و 9
سنگ خوش یمن : الماس
رنگ : قرمز
در پی عشق آتشین و پر شورترین عشق ممکن اند و نسبت به معشوق خود احساس تملک کامل دارند.

      اردیبهشت

 شما که آدم خوب و خوش قلبی هستید چرا در زندگی دیگران کنجکاوی می‌کنید؟! در سال جدید بدبینی را کم کنید، به اشتباه خیال می‌کنید که همه از شما دوری می‌کنند و کسی دوست‌تان ندارد. چرا فکر می‌کنید همه می‌خواهند کلاه‌تان را بردارند؟ شاید نیت‌شان خیر باشد و بخواهند کلاه جدیدی سرتان بگذارند... بزودی پیشنهاد خوبی برای بازی در نقش "بت‌من"- مرد خفاش- به شما می‌شود که بهتر است بعد از مشورت با بزرگترها بپذیرید. سال پیش‌رو برای درخواست اضافه‌حقوق سال خوبی نیست و هیچ مدیرعاملی با درخواست شما موافقت نمی‌کند اما بهترین فرصت است تا اگر احساس نارضایتی می‌کنید شغل‌تان را عوض کنید. سفری در پیش دارید و دوستانی در انتظارتان لحظه‌شماری می‌کنند، در نزدیک شدن به آن‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید مخصوصاً اگر متولد اردیبهشت باشند. بهتر است از نزدیک شدن به متولدین اردیبهشت خودداری کنید.

شخصیت شناسی متولدین اردیبهشت(زن)

متولدین زن این ماه اغلب کوتاه قد، پیوسته ابرو، خوش زبان، خودخور، زودرنج و گاهی خشن می‎باشند. این زنان اگر چه به ظاهر دنیا پرست تصور می‎شوند، اما اهل نیکی و احسان هستند و اغلب هرچه به دست بیاورند، از دست میغدهند. معمولاً دل وزبان این افراد یکی است. اینان اغلب خوابهای خوبی می‎بینند که اگر بتوانند آنها را در بیداری به یاد بیاورند، تأثیر مثبتی از آنها خواهند گرفت. اینان نباید دروغ بگویند، زیرا صدمه خواهند دید .

متولدین زن این ماه اغلب از ناحیه سر بیمار می‎شوند. باید مراقب این عضو از بدن باشند. اگر چه گاه دچار درد کمر می‎شوند که معمولاً از باد و قولنج می‎باشد. این افراد با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر از آن بگذرد و نیز از سن شش سالگی عبور کنند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان معمولاً در یکی از اعضاء بدن، خال یا نشانی دارند که نشان از بخت و اقبال آنهاست. این زنان اغلب طالب لباس‏های سبز و آبی هستند. انگشتر یاقوت برای اینان بسیار مناسب است .

شخصیت شناسی متولدین اردیبهشت(مرد)


متولدین این ماه افرادی خوشخو و خوشرو بوده عموماً مورد تجه دیگران هستند. اینان افرادی خانواده دوست بوده استعداد انجام کارهای عام المنفعه را دارند. اغلب این افراد اهل هنر بوده و در رشته‎های هنری می‎توانند استعداد خوبی از خود نشان دهند. عموماً در زندگی ثروت خوبی به دست می‎آورند. در ضمن اغلب سفر حج در طالع دارند. اینان عموماً افرادی گشادهرو و فهیم هستند. اگر سستی نکنند، در زندگی به رفاه و موقعیت خوبی دست می‎یابند. اینان تنوع طلب و گاه بهانهغگیر بوده اغلب از خویشان همسر اختیار می‎کنند. و اگر چه بعضاً متمایل به چند زن هستند، اما باید یک زن اختیاز کنند. اینان دارای طبعی سرد و خشک بوده و عموماً در سنین 7-17 و 22 سالگی با خطر مواجه می‎شوند که اگر سلامت بگذرند، تا هشتاد سال عمر خواهند کرد. روز جمعه برای اینان خوش یمن است. همچنین انگشتر فیروزه با اینان سازگار است. از لحاظ شغلی، خرید و فروش و تجارت و هر نوع معامله با آنان سازگار می‎باشد .


سمبل : گاو نر
عنصر : خاک
سیاره : ناهید
عضو آسیب پذیر : گردن
روز اقبال : جمعه
اعداد شانس : 4 و 6
سنگ خوش یمن : زمرد سبز
رنگ : آبی روشن
گل : خشخاش
حیوان : گاو
برای او عشق اهمیت زیادی دارد و اگر عاشق شود عاشقی فداکار خواهد بود
.

       خرداد


شما آدم باوفایی هستید اما باید به تحصیلات‌ عالی بهای بیشتری بدهید. اگر قولی به کسی داده‌اید خوب است در سال جدید به آن عمل کنید. با متولدین اردیبهشت اختلافات اساسی پیدا می‌کنید و لازم است با متولدین این ماه کمتر در ارتباط باشید. اگر مادرتان برایتان دلتنگ شده حتماً ترتیبی برای دیدنش یا دلجویی از او بدهید. عهدنامه‌ای امضا می‌کنید که خیر دنیا و آخرت‌تان در آن است که می‌تواند عهدنامه‌ی ازدواج باشد یا طلاق و یا حتی قرارداد خرید اینترنت پرسرعت. آیا می‌خواهید مجله‌ای به اسم "ار" منتشر کنید؟ منصرف شوید چون کارتان نمی‌گیرد اما اگر منتشر کردید از متولدین آذر برای کشیدن روی‌جلد آن استفاده کنید.

شخصیت شناسی متولدین خرداد(زن)

متولدین زن این ماه عموماً سفید و سرخرو و خوش قد و بالا و شوهر دوست می‎باشند. اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زودرنج می‎باشند. این زنان اغلب میک اندیش بوده و بهدوستان و خویشان نکی می‎کنند. از حرافی و شوخی‎های بی‎مورد پرهیز می‎کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‎باشند .

این زنان اغلب از درد شکم رنج می‎برند که علت آن معمولاً از سردی و خشکی است. مصرف کوبیده سنبل خطایی همراه با زیره و قرنفل، در ناشتا به اندازه یک قاشق چاپخوری، برای آنان مفید می‎باشد. اغلب این افراد خال یا نشانی بر سینه دارند، که نشان از اقبال آنهاست. اینان در اوایل زندگی رنج بسیار می‎بینند، اما عاقبت به خیر می‎شوند. باید غیبت را ترک کنند و از خدا غافل نشوند. زیرا اغلب از دست و زبان خودشان در رنج و عذاب هستند .

متولدین زن این ماه مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهند داشت. لباس‎های آبی و همچنین انگشتر الوان و انگشتر زمرد برای این زنان مناسب خواهد بود .

شخصیت شناسی متولدین خرداد(مرد)


متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند. اینان اغلب افرادی صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را می‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ می‎شوند. معمولاً به یاد خدا هستند و از پدر و مادر خیر و نفع می‎برند. اینان اغلب در سینه، پشت یا چهره نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند. عموماً از راه تجارت یا کشاورزی، پول خوبی به دست می‎آورند. برخی سفرهای طولانی در طالع دارند که از آن سود خواهند برد. عموماً از مادرانی خوب متولد می‎شوند. روزی حلال نصیبشان می‎شود. اینان عموماً طبعی سرد و تر دارند. حدود دوازده سالگی با خطری مواجه می‎شوند. اغلب در سن چهل سالگی به رفاه می‎رسند. روزهای یکشنبه و پنجشنبه، برای آنان خوش یمن است. در طالع اغلب اینان دو زن دیده می‎شود که از آنها خیر و نفع می‎برند .


سمبل : دو قلوها
عنصر : هوا
سیاره : عطارد
عضو آسیب پذیر : دست و شانه
روز اقبال :چهارشنبه
اعداد شانس : 5 و 9
سنگ خوش یمن : عقیق
رنگ : زرد
گل : زنبق
حیوان : پروانه
او عاشق شادی و خوش بودن است
.

       تیر


شما آدم خوب و موفقی هستی اما برای کار کردن در اداره‌ی پست ساخته نشده‌اید، حتی در سال جدید رفتن به اداره‌ی پست به شما توصیه نمی‌شود، عجالتاً از ای‌میل استفاده کنید تا طالع‌تان در سال بعد دوباره دیده شود. شاید بهتر باشد یک ذره به کارهایی بپردازید که خشونت کمتری در آن باشد. منتظر رسیدن خبر خوشی هستید که خواهد رسید و سفرکرده‌ای دارید که یا خودش یا خبرش خواهد آمد. دوست داشتن و دوست داشته شدن رسم روزگار است حتی اگر کسی را دوست ندارید به این کار تظاهر کنید و حتی اگر کسی دوست‌تان ندارد دل خودتان را خوش کنید که محبوب همه هستید. پیشنهادات کاری جدیدی دریافت می‌کنید که بعد از مطالعه‌ی کافی ردشان خواهید کرد. همان کاری که دارید را حفظ کنید تا بحران جهانی اقتصاد سپری شود. مقایسه درآمدتان با دیگران روش خوبی برای سنجش قابلیت‌های شما نیست. دوستان جدیدی از میان متولدین شش ماه اول سال پیدا خواهید کرد که باستثناء متولدین اردیبهشت مابقی را برای همیشه حفظ می‌کنید.

شخصیت شناسی متولدین تیر(زن)

متولدین این ماه عموماً سفید و خوشرو و خوش چهره بوده در عین عاقل بودن، راز نگهدار نیستند و اغلب اسیر گفته‎های خویش هستند. آنان بعد از ازدواج، با همسر خود به مهربانی و الفت زندگی می‎کنند و اغلب به خاطر حسن عملی که دارند، مورد توجه و محبوب همسر خود می‎باشند. این زنان عموماً در زندگی صاحب چند فرزند می‎شوند و در طول زندگی اغلب دوبار با سختی و مشکلات مواجه شده و سررشته کار خود را از دست می‎دهند، اما دوباره بر اوضاع مسلط می‎شوند. در عین حال عموماً در زندگی دارای رفاه و موقعیت مالی خوبی خواهند بود .

متولدین زن این ماه عموماً در یک  از اعضاء بدن، خال یا نشانی دارند که نشان اقبال و قدرت آنهاست. اینان در صورت بیمار شدن، بیشتر از ناحیه دل و کمر بیمار و متألم می‎گردند .

شخصیت شناسی متولدین تیر(مرد)

 

متولدین تیر طبع سرد و تر دارند. اگر از سن 11-27 و 33 سالگی بگذرند، عمر طولانی خواهند داشت. اغلب در کار و زندگی موفق هستند و در چهل سالگی پول خوبی به دست می‎آورند. اینان باید از آب دوری کنند و کار فوق توان انجام ندهند. این افراد اهل شادمانی و سفر هستند. گاه گرفتار غرور بیجا می‎شوند و در قضاوت عجله می‎کنند. افرادی سختگیر هستند، اما اهل بخشش‎اند. استعداد کلامی خوبی دارند و اگر از این استعداد بهره بگیرند، با زبان دشمن را دوست خود میکنند. اینان گاه خوش و شادمان و گاه غمگین هستند. حرص آنها از حسدشان بیشتر است. گاه نیز بدگویی دیگران می‎کنند .

متولدین این ماه بهتر است از آب و آتش پرهیز کنند. هرگاه بیمار شوند، بیشتر بیماری آنها در ناحیه سر و کمر خواهد بود. انگشتر در و یاقوت برای آنان خوش یمن است .


سمبل : خرچنگ
عنصر : آب
سیاره : ماه
عضو آسیب پذیر : سینه و شکم
روز اقبال : دوشنبه
اعداد شانس :3 و 5
سنگ خوش یمن : مروارید
رنگ : نقره ایی
حیوان : حیوانات صدفدار
از عشق ورزیدن لذت می برد و در عوض میخواهد آن را دریافت کند.

        مرداد


شما انسانی خوب اما زیادی احساساتی و زودرنج هستید و توقع زیادی از اطرافیان خود دارید و اهمیت نمی‌دهید که دوستان‌تان سرما بخورند، مواظب باشید متهم به خودخواهی نشوید. زیاد به مهمانی دعوت می‌شوید اما اجابت تمامی دعوت‌ها شما را از کار و زندگی می‌اندازد و باعث کند شدن پیشرفت‌تان در زندگی می‌شود. توصیه می‌کنم به جز مراسم ختم فعلاً در هیچ مهمانی دیگری شرکت نکنید مخصوصاً معاشرت با متولدین اردیبهشت در سال پیش رو توصیه نمی‌شود. امسال به آرزوی قدیمی‌تان می‌رسید به شرطی که حواس‌تان جمع باشد و آرزوهاتان کم. جمع و جور کردن آرزوها اولین شرط عقل است اما داشتن یک آرزوی بزرگ، و کمی دور از دسترس، در میان بسته‌ی کوچک آرزوهای کوچک هیچ ایرادی ندارد.

شخصیت شناسی متولدین مرداد (زن)

متولدین زن این ماه طالع بلندی دارند. اینان ذاتاً خوش بیان، خوش طبع، بلند بالا و اغلب لاغر می‎باشند. اینان در اوایل زندگی با مشکلات و رنج مواجه می‎گردند، اما هر چه جلوتر می‎روند، به آرامش و آسایش دست می‎یابند. به خصوص پس از ازدواج، اغلب زندگی خوبی خواهند داشت و همواره در رفاه و آرامش به سر خواهد برد .

این زنان اگر چه فرزندان کمتری نسبت به زنان متولد ماههی دیگر خواهند داشت، اما لازم است آنان را از قسم دروغ برحذر دارند و همچنین از به دست آوردن مال حرام. عیب این زنان این است که اغلب زود به جوش می‎آیند و خوشتنداری خود را از دست می‎دهند. در ضمن یک خطر بزرگ اغلب این زنان را تهدید می‎کندو انشا الله با صدقه و توسل، برطرف خواهد شد. لباس‎های سفد و سبز و همچنین انگشتر فیروزه با آنان سازگار است .

 

شخصیت شناسی متولدین مرداد(مرد)

متولدین این ماه عموماً دارای طبعی گرم و خشک بوده خوشرو و مهربان هستند. گاه زود خشمگین می‎شوند ولی زود آرام می‎گیرند. اینان افرادی خوش گذران هستند. گاه مورد تهمت قرار می‎گیرند، اما چون با گذشت هستند، از آن می‎گذرند. اینان معمولاً در زندگی راه راست در پیش می‎گیرند و کمتر به انحراف کشیده می‎شوند. اغلب افرادی با عزت و دارای طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‎رسند. اغلب والدینشان را زود از طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‎رسند. اغلب والدینشان را زود از دست می‎دهند. در زندگی زناشویی، اغلب در اختلاف هستند، اما از فرزند خیر و نفع می‎بینند. عموماً در سن 7 و 19 سالگی باخطر مرگ مواجه می‎شوند و اگر از آن بگذرند، بیش از 70 سال عمر خواهند کرد. شراکت برای آنان سازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، زیان خواهند دید. رزهای یکشنبه، روز خوبی برای آنان است. در ضمن انگشتر عمیق با آنها سازگار است


سمبل : شیر
عنصر :آتش
سیاره : خورشید
عضو آسیب پذیر : قلب و پشت بدن
روز اقبال : یکشنبه
اعداد شانس : 8 و 9
سنگ خوش یمن : یاقوت
رنگ : زرد
گل : آفتابگردان
حیوان : گربه
معشوق خود را غرق هدایای خود می کند و رابطه ی عاشقانه ی بی نقصی را خلق می کند.

       شهریور


شما آدم خوب و باخدایی هستید- عیناً مثل متولدین فروردین- و دلی بزرگ دارید که بطن‌ها و دهلیزهای آن به اندازه‌ی یک یخچال فریزر سایدبای‌ساید جادار است. مواظب رژیم غذایی‌تان باشید و از مصرف زیاد چربی‌ پرهیز کنید تا قلب‌تان همیشه سالم و بزرگ باقی بماند. به مهمانی بزرگی دعوت می‌شوید اما جوجه‌کباب به شما نمی‌رسد، ناامید نشوید چون بزودی سینی جوجه‌کباب را جلوی شما خواهند گرفت اما بهتر است که طمع نورزید و به اندازه‌ای بردارید که توی بشقاب باقالی‌پلو جا برای ژله باقی بماند. نامه‌ای از یک دوست به دست‌تان می‌رسد که حاکی از اخبار بسیار خوشی است، بگذارید برود پی کارش، آدم که قحط نیست. تعدادی از دوستان‌تان را بهتر از قبل خواهید شناخت اما در مراوده با متولدین اردیبهشت خیلی دقت کنید.

شخصیت شناسی متولدین شهریور(زن)

متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیک سیرت و پاکدامن، صبور کمی حسور هستند. دروغ و حرام با آنها سازگار نیست. ین زنان بعضاً در زندگی با مشکل و مصیبتی مواجه می‎شوند کهجز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎ای ندارند. اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎شوند. باید از آتش دوری کنند. این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند. در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشکلی مواجه گردند، بهتر است ذکر خدا بگویند تا از غم و مشکلات رهایی یابند. این زنان در روی یکی از اعضاء بدن، نشانی دارند که آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند .

شخصیت شناسی متولدین شهریور(مرد)


متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند .

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود. بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت . متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیزهی گرم و تر برای آنان نافع است. اگر از سن 5 سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است .


سمبل : باکره
عنصر : خاک
سیاره : عطارد
عضو آسیب پذیر : سیستم عصبی
روز اقبال : چهارشنبه
اعداد شانس :3 و 5
سنگ خوش یمن : یاقو ت کبود
رنگ : سبز
گل : بنفشه
حیوان : سگ کوچک – گربه
برای چنین انسان فدکارومهربان تحمل سختی بسیار با ارزش است
او به آسانی در عشق گول نمی خورد .

          مهر


شما آدم بسیار خوب، مهربان و خوش اخلاقی هستید. موقعیتی برای درس خواندن و کسب دانش دارید که باید به بهترین شکل از آن استفاده کنید. گاهی کم حوصله می‌شوید اما نباید فراموش کنید که برای رسیدن به آرامش باید سختی‌ها را تحمل کرد. درهای جدیدی در این سال به روی‌تان گشوده خواهد شد، به موقع از آن‌ها عبور کنید. به تدریج به تعداد دوستان‌تان اضافه خواهد شد، قدرشان را بدانید اما به راحتی با همه صمیمی نشوید. راه‌حلی برای مشکلی که دارید پیدا می‌کنید اما صبور باشید، عجله نکنید. استثنائاً شما می‌توانید با متولدین اردیبهشت دوستی کنید.

شخصیت شناسی متولدین مهر (زن)

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند. این زنان دارای طالع نیکو می‎باشند و در زندگی  ورفاه و آسایش دست پیدا می‎کنند. اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎کنند که بایستی مراقب باشند .

زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری می‎کنند. حال آن همسرشان با آنها مهربان است. اینان با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از آنها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در ضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود

شخصیت شناسی متولدین مهر (مرد)

 

متولدین این ماه دارای طبعی گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، صدمه خواهند دید. از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت‎ با آنهاسازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست .

متولدین این ماه اغلب در شکم یا سینه نشانی دارند که نیک است. عموماً در سن 8 و 24 و 37 سالگی با خطر مواجه می‎شوند، اگر از این ودیها بگذرند، به سن بالای شصت و گاه تا هشتاد می‎رسند. بعضاً در کف دست چپ و در خط عمر نقطه‎ای دارند که علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، می‎توانند رفع خطر کنند. عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان است. گاه اسیر نفس عماره می‎شوند و حتی ممکن است مورد تهمت قرار بگیرند. اگر چه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روزهای جمعه و شنبه روزهای خوبی برای آنان است. همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است .


سمبل : ترازو
عنصر : هوا
سیاره : ونوس
عضو آسیب پذیر : کمر و کلیه ها
روز اقبال : جمعه
اعداد شانس : 6 و 9
سنگ خوش یمن : الماس
رنگ : آبی و بنفش
گل : سرخ
حیوان : خزندگان
او سیاستمدار است می تواند دوست خوب و میزبانی عالی باشد .

 

       آبان


شما آدم خوب و با خدایی هستید و قلب مهربانی دارید و من تعجب می‌کنم که با این اوصاف چرا متولد فروردین نیستید. احتمال زیادی وجود دارد که شما در فروردین به دنیا آمده باشید اما شناسنامه‌تان را دیرتر گرفته باشند تا دیرتر به مدرسه بروید و بیشتر عمر کنید؛ بد نیست تا در این زمینه وقت بگذارید و پنهانی تحقیق کنید. اگر نتیجه تحقیقات نشان داد که حق با من و حافظ و آقای کیارستمی است به اول صفحه بروید و طالع متولدین فروردین را بخوانید در غیر این‌صورت بدانید که هیچ باری یواشکی به مقصد نمی‌رسد و فرصت‌ها را باید غنیمت شمرد. دوستی با متولدین فروردین را از دست ندهید و از نشست و برخاست با متولدین اردیبهشت اجتناب کنید که خیر شما در این باشد.

شخصیت شناسی متولدین آبان (زن)

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، مهربان، خوش قدم، دارای طبعی لطیف، مؤدب، تا حدی مغرور و خودخواه هستند. این زنان گاه غمگین و بی‎حوصله می‎شوند. بعضاً از جانب فرزندان رنج و آسیبی متوجه آنان می‎شود. در عین حال این زنان اغلب در زندگی از رفاه و آسایش برخوردار خواهند شد .

زنان متولد این ماه اغلب از ناحیه کبد حساسیتی دارند که با مصرف کدوی آب  پز و آب گشنیز و میوه‎هایی مثل لیمو، هندوانه، هلو و آلو درمان خواهند شد. لباس‎های سبز و آبی و انگشتر عقیق برای این زنان مناسب می‎باشد .

شخصیت شناسی متولدین آبان (مرد)

 

متولدین آبان افرادی خوشرو و با درایت هستند. اغلب خالی دارند که علامت عزت است. چون افرادی خیرخواه هستند، هر چه از عمرشان بگذرد، عزیزتر می‎شوند. این افراد در کارها شتابزده عمل می‎کنند، لذا گاه پشیمانی به بار می‎آورند. این افراد پول خوبی به دست می‎آورند، اما اغلب آسان آن را از دست می‏دهنداینان هرگاه همت خود را به کار بگیرند، در هر کاری موفق خواهند بود .

متولدین این ماه اغلب از ناحیه کمر و سینه وقلب، دچار حساسیت هستند. مصرف کنجد و عسل برایشان مفید است. اغلب وقتی بیمار شوند، بیماریشان از درد دل، درد شکم و قولنج می‎باشد. عموماً در سن 8 و 24 و 30 سالگی ب خطر مواجه می‎شوند. هرگاه از آنها بگذرند، به عمر طبیعی می‎رسند. این افراد وقتی نذر می‎کنند، بایستی آن را ادا کنند. انگشتر عقیقی یمنی برای آنان مناسب است .


سمبل : عقرب
عنصر : آب
سیاره : پلوتون
روز اقبال : سه شنبه
اعداد شانس : 2 و 4
سنگ خوش یمن : یاقوت زرد
رنگ : قرمز
حیوان : حشرات
از حمایت دیگران لذت می برد او می تواند حسود و تودار باشد.

 

         آذر


شما انسان بسیار حساس و زودرنجی هستید که دیگران درک‌تان نمی‌کنند و به اشتباه مغرورتان می‌دانند در حالی که از شما سرکش‌تر در شهر زیاد است. در سال جدید باغچه‌ای همراه با یک جوی آب قسمت شما می‌شود،‌ باغبانی، خصوصاً بیل زدن باغچه‌ی خودتان، می‌تواند برای آرامش و تمدد اعصاب بسیار مفید فایده باشد، از کاشت درخت سرو غفلت نکنید که میوه نمی‌دهد اما فواید ناشناخته و زیادی دارد. در زمینه‌ای شغلی با پیشنهادی آبکی مواجه خواهید شد و نازتان خریدار خواهد داشت. روابط گرمی با متولدین دی پیدا می‌کنید اما مراوده با متولدین اردیبهشت به شما توصیه نمی‌شود.

شخصیت شناسی متولدین آذر (زن)

زنان متولد این ماه، خوشرو، باوقار، پاکدامن، صبور و بعضاً چالاک می‎باشندو اینان از گناه و خطا پرهیز می‎کنند و اغلب از گناه دیگران نیز چشم‎پوشی میغکنند. این زنان از پدر و مادر خیز و نفع می‎برند، اما از خویشان و اقوام شناس نمی‎آورند. اینان از محبت همسران برخوردار می‎شوند و عموماً زندگی متعادلی را پیش رو خواهند داشت. فقط باید از افراد حسود دوری کنند .

متولدین این ماه هر گاه از سن چهارده سالگی عبور کنند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان گاه از ناحیه سر و معده دچار عارضه می‎شوند. برای درمان معده می‎توانند از آب سیب‏زمینی خام، آب گشنیز و آب کدو استفاده کنند .

شخصیت شناسی متولدین آذر (مرد)


متولدین این ماه عموماً طبعی گرم و خشک دارند. آنان رنگی گندمگون داشته و به رنگهای سفید و آبی روشن حساسیت دارند. زود تصمیم، زود خشم و پرگو هستند. اگر چه گاه نیز مدتی سکوت اختیار میکنند. اغلب مایلند در جمع بزرگان باشند. اینان در زندگی رفاه مادی خوبی خواهند داشت و بعضاً نیز افرادی خیر می‎باشند. در ضمن مال حرام با آنها سازگار نیست. صنعت کشاورزی و تجارت و معاملات، با روحیه آنان سازگار است. آنان در زندگی اغلب از حمایت مادر، همسر یا یک زن برخوردار می‎شوند. اگر مراقب کارهای خود نباشند، ممکن است در یک کار حساس درگیر می‎شوند. اغلب دوستی مشفق و دلسوز دارند که از برادر به آنها نزدیکتر است. عموماص دو زن در طالعه دارند که از یکی از آنها نفع می‎برند. گاه بر اثر سودا و صفرا بیمار می‎شوند، که آب انار شیرین با شیر و شکر، برای آنان مفید خواهد بود. اغلب تا سن 30 سالگی با دوخطر مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از آن بگذرند، به عمر طبیعی و گاه به سن نود سالگی می‎رسند. اینان در زندگی زناشویی نیز کم و بیش موفق هستند و اغلب آنان صاحب فرزند پسر می‎شوند. انگشتر فیروزه با این افراد سازگار است .


سمبل : کمان دار
عنصر : آتش
سیاره : ژوپیتر
عضو آسیب پذیر : کبد
روز اقبال : پنج شنبه
اعداد شانس : 5 و 7
سنگ خوش یمن : فیروزه
رنگ : ارغوانی
گل : نرگس
حیوان : اسب
اگر شخص مورد علاقه اش را پیدا کند وفادار است. خواسته اش را نمی گوید تا خودتان حدس بزنید.

 

         دی

شما آدم بسیار خوب و خونسردی هستید که اصلاً به مقوله‌ی زمان و گذشت عمر توجه نمی‌کنید. در سال جدید بر سر دوراهی یک انتخاب قرار خواهید گرفت و نیاز دارید تا به عواقب تصمیمی که می‌گیرید بیشتر فکر کنید، بد نیست برای اولین بار با یک بزرگتر مشورت کنید. مشکل یکی از دوستان، نزدیکان و یا دشمنان‌تان به دست شما باز خواهد شد، اگر می‌خواهید ناز کنید بهتر است روش‌های آن را از یکی از متولدین آذر یاد بگیرید. معاشرین شما به قدری زیاد هستند که نیازی به افزودن به آن در سال جدید ندارید در عوض می‌توانید با متولدین اردیبهشت از در دوستی درآیید.

شخصیت شناسی متولدین دی (زن)

زنان کتولد این ماه عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری کنند وگرنه ا مشکل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت کنند. سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎کند که یکی از آنها یک بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند. اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توکل کنند، می‎توانند از این خطرات عبور کنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود

شخصیت شناسی متولدین دی (مرد)

 

متولدین این ماه عموماً افرادی گندگون با قدی متوسط، چرب زبان، غیور، عجول و خود بزرگ بین هستند. نقطع ضعف آنها این است که دهن بین و زود تأثیر بوده و در مقابل مهربانی و عطوفت دیگران زود تسلیم هستند. آنان انتقاد کننده اما امتقادپذیر نیستند. در عین حال برخی از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند. از لجاظ شغلی، صنعت کشاورزی و دامداری با اینان سازگار است. این افراد اغلب از فرزندان خود نفع می‎برند .

متولدین این ماه اغلب بیماریشان از سردی و خشکی و درد شکم و درد کمر است. هلیله زرد و رازیانه همراه با عسل به صورت معجون برای آنان مفید می‎باشد. این افراد هرگاه از سن سه سالگی ودو خطر بگذرند، به عمر طبیعی و طولانی خواهند رسد. انگشتر یاقوت برای آنان خوش یمن و سازگار است .

سمبل : بز
عنصر سمبل : بز
عنصر : خاک
سیاره : زحل
عضو آسیب پذیر : زانو- استخوان
روز اقبال : شنبه
اعداد شانس :8 و 9
سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ
رنگ : سیاه و قهوه ایی
به سرعت عاشق نمی شود و به سادگی راز دل خود را نمی گوید.

 

       بهمن


ای صاحب فال، این مصرع به شما مژده می‌دهد که هنگام رانندگی تصادف کوچکی خواهی‌کرد و برای عیادت از مصدوم به بیمارستان خواهی‌رفت مگر آن‌که از همین الان با خودت عهد ببندی که پشت فرمان از غمزه‌ی بی‌جا اجتناب کنی و به حق تقدم عابرین پیاده احترام بگذاری. به زودی شادی و سروری شگفت‌انگیز در پیش خواهی‌داشت و برای تکمیل آن باید از فرصت‌های به‌دست آمده نهایت استفاده را ببری و بعضی کارها را نیمه تمام باقی بگذاری. در زندگی جانب احتیاط را رعایت کن و به دوستان خود اگر متولد اردیبهشت نیستند بیشتر توجه داشته باش.

شخصیت شناسی متولدین بهمن (زن)

متولدین این ماه، زنانی خوش طبع، نیک سیرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستی است. اینان الب طالب رنج خود و راحت دیگران هستند. والدینشان آنان را بسیار دوست دارند. اغلب این زنان به پر سفید حساس هستند. بعضاً رفتاری دارند که آنان را لوس جلوه می‎دهد. این زنانا اگر چه دانا و زیرک هستند، اما گاه راز نگهدار نیستند. این زنان بعضاً نشانی در صورت دارند که علامت تمایل آنان به خوشگذرانی است. اینان گاه چرب زبان بوده و از حسادت لذت می‎برد .

زنان متولد این ماه هرگاه از چهارده سالگی بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در عین حال سه خطر زندگی اغلب آنان را تهدید می‎کند که با صدقه و توسل رفع خواهد شد. اینان یک بار سررشته زندگی خود را از دست داده ولی دوباره بر امور مسلط می‎شوند. این زنان اغلب خواسته و مرادی دارند که در نهایت به آن می‎رسند. انگشتر عقیق برای این زنان مناسب خواهد بود .

شخصیت شناسی متولدین بهمن (مرد)

 

متولدین این ماه عموماً خوشرو، خوش قلب و خیرخواه هستند. اینان اغلب هنرمند بوده یا علاقمند به هنر هستند. ین افراد از والدین و همان طور از فرزندان خود نفع می‎برند. اغلب سفرهای دور از وطن در طالع دارند. گاه فرصت‎هی روحی و معنوی خوبی نصیبشان می‎شود. بعضاً در مقابل بدخواهان مظلوم واقع می‎شوند. اغلب به رنگ سبز تمایل دارند. همچنین سفر حج در طالع آنها دیده می‎شود. اغلب این افراد تمایل به داشتن دو همسر دارند. اما به یکی دلبستگی بیشتری خواهند داشت .

متولدین این ماه هر گاه از چهارده سالگی به سلامت بگذرند، و به طور کلی چهار خطر را در زندگی پشت سر بگذارند، عمر طبیعی خواهند داشت. روز پنجشنبه برای این افراد خوش یمن است. انگشتر یاقوت و فیروزه و همین طور لباسهای رنگی برای این افراد مناسب است


سمبل : آب گیر
عنصر : هوا
سیاره : زهره
عضو آسیب پذیر : مچ و ساق پاها
روز اقبال : چهارشنبه
اعداد شانس : 1 و 7
سنگ خوش یمن : یاقوت ارغوانی
رنگ : آبی
حیوان : پرندگان درشت اندام
او عاشقی صادق است. دیر عصبانی می شود.

 

         اسفند


شما آدمی نوجو و اهل معامله هستید و رویاهای زیادی در سر دارید. در سال جدید به دوردست‌ها خیره خواهید شد تا جایی که ممکن است شوکت را که جلوی پای‌تان زمین خورده نبینید و احوالش را نپرسید. رسیدن به هر آرزو بهایی دارد که ترجیح می‌دهید نپردازید یا حتی‌المقدور قسطی- لیزینگ- پرداخت کنید. دوست دارید آدم سخاوتمندی باشید اما در مصرف آب باید صرفه‌جویی کرد. در آخرین ماه از سال آتی در مهمانی تولدی شرکت خواهید کرد و هدایای ارزان قیمتی خواهید گرفت. دوستان‌تان را از میان متولدین اردیبهشت انتخاب نکنید.

شخصیت شناسی متولدین اسفند (زن)

متولدین این ماه، زنانی نیک گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، کمی خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتاً متوسط هستند. اینان افرادی غریب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خویشان، کمتر محبت می‎بینند. اغلب این زنان در شوهرداری استادند و تا حد امکان همسر را از خود راضی نگاه می‎دارند .

زنان متولد این ماه اغلب در دوران کودکی گرفتار رنج و بیماری می‎شوند که عموماً از ناحیه شکم است. در این حال دو خطر د زندگی اینان وجود دارد که با صدقه و توسل، انشاالله برطرف می‎شود .

شخصیت شناسی متولدین اسفند (مرد)

 

متولدین این ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎کنند. اغلب در جوانی و پیری پاکدامن بوده و از کسب و کال حلال، سود خوبی نصیبشان می‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر می‎شوند، اما از آنان کینه به دل نمی‎گیرند .

متولدین این ماه در بین رنگها به رنگ قهوه‎ای حساس هستند. آنان فصل پاییز را دوست دارند و اغلب با دیدن غروب پاییز به هیجان می‎آیند. بعضی از این افراد از زنی بد عمل آسیب می‎بینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد سفر دریایی در طالع دارند .

متولدین ان ماه اغلب در کودکی با سه خطر مواجه می‎شوند، اگر از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند دات. روزهای پنجشنبه برای این افراد روز خوبی خواهد بود. همچنین انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب است .

سمبل : آب گیر
عنصر : هوا
سیاره : زهره
عضو آسیب پذیر : مچ و ساق پاها
روز اقبال : چهارشنبه
اعداد شانس : 1 و 7
سنگ خوش یمن : یاقوت ارغوانی
رنگ : آبی
حیوان : پرندگان درشت اندام
او عاشقی صادق است. دیر عصبانی می شود.

 




با این وسیله دیگر نیازی به هیچ یک از وسایل گران قیمت بدنسازی را ندارید
 21900 تومان
درست کردن یک شب مثل فضای باز و آسمان شب واقعی(شلمن 57% تخفیف)
 21000 تومان
رومیزی بسیار شکیل و زیبا با طراحی اصیل ایرانی
 45000 تومان
لاغری بدون بازگشت با آخرین تکنولوژی روز دنیا
 85000 تومان
افزایش قد حداکثر 5 الی 8 سانتی متر در طول دوره
 55000 تومان
پد جمع کننده و فرم دهنده سینه
 10000 تومان
پک تناسب اندام 40 روزه ,چربی سوز , کاهش وزن
 75000 تومان
درمان چاقی (روشی که متخصصان دانشگاه آکسفورد توصیه می‎کنند)
 10000 تومان
تنها با استفاده 10 تا 20 دقیقه در روز به وزن ایده آل خود برسید
 59000 تومان
فرم دهی عضلات شل شده و آتروفی
 28000 تومان
در طول یک ماه بیش از چند کیلو به طرز باور نکردنی لاغر شوید(49% تخفیف)
 10000 تومان
بهترین وسیله برای بیرون راندن خستگی بدن بعد از یک روز سخت کاری
 45000 تومان
در کمتر از 3 ثانیه تخم مرغ هایی زیبـا طراحی کنید
 3900 تومان
فضایی دلنشین و آرامش بخش را در گوشه از خانه برای خود ایجاد کنید.
 20000 تومان
گن لاغری و فرم دهنده باسن و سینه خانم ها
 65000 تومان
جا کنترلی رو مبلی دارای 6 جیب بزرگ
 16800 تومان
لاغری فقط با نوشیدن یک فنجان چای باورتون میشه؟!!
 25500 تومان
قابلیت روشن و خاموش کردن از طریق کنترل (از راه دور) و از طریق خود شمع
 45000 تومان
چراغ شب خواب بسیار زیبا با نوای آرامش بخش شر شر آب
 34000 تومان
به راحتی و با جدیدترین روش ها قد شما بلند می شود
 19900 تومان



برای بهبود وبلاگ به نظرات شما نیازمندیم....

با تشکر مدیریت وبلاگ شاپرک شارژ