نرم افزار شاپرک شارژ

 

 
  
 
 

 راز موفقیت در رابطه زناشویی


بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط زناشویی و عاطفی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد.

 

 

  برای خود زمان لازم را در نظر بگیرید.


یا بهتر بگوییم به خود وقت بدهید! هر چه مردان پیرتر می شوند، به همان نسبت زمان بیشتری را جهت رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز دارند. این مطلب را دکتر باوم اظهار می دارد. در مردان در سنین 18 تا 20 سالگی جهت رسیدن به درجه شهوانی فقط یک ثانیه وقت نیاز است، زمانی که آنان به سنین بین 30 تا 40 سالگی می رسند، این زمان تا یک یا دو دقیقه افزایش می یابد. یک مرد 60 ساله زمانی بیش از دو دقیقه وقت نیاز دارد و این بدان معنا نیست که او ناتوان شده است بلکه فقط کمی بیشتر زمان نیاز دارد. زمان بین خروج انزال تا رسیدن به حالت شهوت دوباره، در مردان مسن و پیر به تدریج با افزایش سن، افزایش می یابد. در بعضی از مردان در سنین بین 60 تا 70 سالگی می تواند حتی تا یک روزهم طول بکشد که دوباره قادر به رسیدن به اوج تمتع نهایی باشند. لذا دکتر باوم می گوید: «این امردر نزد مردان یک نتیجه کاملأ نرمال و طبیعی است».

 

 

 

 

  تصورنمی کنید که مربوط به دارویی باشد که درحال حاضرمصرف می کنید؟


خوب وارسی کنید که آیا مربوط به دارویی نیست که در حال حاضرمصرف می کنید؟ همان دارویی که اخیرأ پزشک به شما تجویز کرده است . شاید مربوط به آن باشد؟ داروهایی که از مشتقات آنتی هیستامینها هستند یا داروهای مدر یا ادرارآور یا قرص های ضد افسردگی یا انواع آرام بخشها می توانند دلیلی بر مشکل به وجود آمده شما باشند. اما از این مسأله هم غافل نشوید که مصرف هر کدام از این داروها تأثیر به خصوصی روی هر فرد دارد. در این بین باید دانست که بیش از 200 نوع دارو وجود دارد که می تواند صدمه جدی روی توانایی جنسی فرد وارد آورد. «عدم توانایی جنسی» مردان که ناشی از مصرف این نوع داروهاست، عملأ ‌حدود 50 نوع آن روی مردان ثابت شده است. این ها تمامأ بیانات دکتر باوم است. یک سری مطالعات در این زمینه از سوی مرکز خبرنگاری پزشکی در امریکا، حاکی از آن است که عدم توانایی جنسی روی 188 نفر از مردان تحت آزمایش نشان داده شده است که 25% آنان بر اثر مصرف این گونه از داروها بوده است. چنانچه به داروی مصرفی خود تردید دارید، حتمأ در این مورد از پزشک داروخانه سؤال کنید شاید لازم باشد که مقدارآن را کاهش دهد یا کلأ نوع دارو را عوض کند. خودتان به تنهایی تصمیم نگیرید، بلکه از پزشک کمک بخواهید.
 

 

 

 

  مراقب مصرف انواع مواد مخدر ها باشیم.


« دکتر ریچارد . اف. برگر» متخصص مجاری ادراری در مورد مصرف انواع مخدرها اخطار می دهد که قطعأ مصرف این گونه مواد مانند: کوکائین، ماری جوانا، تریاک، هروئین‌،‌ مورفین، آمفامین و باربی تورات به قدرت باروری و توانایی جنسی مرد آسیب جدی می زند.

 

 

 

 

  تا جایی که امکان دارد از مصرف الکل خودداری کنید.


شکسپیر در نمایشنامه «مکبث» معروف خود در مورد الکل چنین می گوید: «الکل تقاضا را افزایش می دهد اما شرایط جسمانی را کاهش می دهد» و توضیح می دهد که الکل یک تأثیر تبخیر کننده بر روی ارگان جنسی دارد و بدین وسیله درست برعکس آن چیزی که شما طلب می کنید، رفتار می کند. نوشیدن دو لیوان مشروب الکلی در یک پارتی شبانه کافی است تا شما درست و حسابی به دردسر بیفتید. نوشیدن الکل در درازمدت حتی می تواند بر روی هورمونهای جنسی صدمه زیادی بزند. «افراد معتاد به الکل یا همان الکلیها بدین وسیله دستگاه کبد وسیستم اعصاب خود را کاملأ‌ مختل می سازند». این اظهارات دکتر براون است . حتی براثر بد کاری سیستم عصبی گاهی جنس نر، هورمون ماده ترشح می کند. (مرد هورمون زنانه در بدن خود تولید می کند). معذالک جهت عدم مشکلات عملکردی به دستگاه تناسلی واجب است که تستهای صحیحی انجام پذیرد.

 

 

 

 

 

 

  جریان خون در وریدها و سرخ رگها و رگهای خونی دستگاه تناسلی


دکتر ایروین گلد اشتاین اظهار می دارد: «آلت تناسلی مرد یک ارگان حاوی بسیاری از رگهای خونی است، لذا موادی که بر اثر تجمع در رگها یاعث تنگی عروق می شوند، مثل کلسترول و انواع چربیهای دیگر درموادغذایی، مانع از آن می شوند که خون به راحتی در رگهای خونی آلت تناسلی جریان داشته باشد. در بسیاری از مردان 38 سال به بالا دیده شده است که دچار گرفتگی عروق هستند که نهایتأ ‌به ناراحتی دستگاه تناسلی آنان ختم می شود. از این رو به این مسأله دقت کافی مبذول دارید که چه غذاهایی مصرف می کنید. مصرف بیش از حد کلسترول احتمالأ یکی از عوامل اصلی در عدم کامیابی جنسی به شمار می رود». به نظر می رسد که عملأ به قدرت جنسی آسیب جدی می زند وهر چه بیشتر از توانایی آن می کاهد .

 

 

 

 

 

 

  هرگز سیگار نکشید.

 


مطالعات پزشکی در این زمینه ثابت کرده است که نیکوتین موجد در سیگار باعث گرفتگی و تنگی عروق می شود .این مطلب را دکتر باوم بیان می کند. محققان همگی متفق القول هستند که نیکوتین درجه شهوانی را محاصره می کند، از این طریق که از شل شدن و رها شدن عضلات دستگاه تناسلی جهت رسیدن به اوج لذت جنسی، ممانعت به عمل می آورد.

 

 

 

 

 

 

  سعی کنید جهت ایده آل کردن اندام خود اقدام کنید.


آیا شما معتقدید که باید چند کیلویی از وزن خود کم کنید؟ یا دوست دارید کاراته بازی یاد بگیرید؟ یا برنامه ریزی ورزشی جهت کنترل وزن خود درنظر گرفته اید؟ حتمأ این کار را بکنید! هرچقدرانسان از اندام ظاهری خود راضیتر باشد به همان نسبت برایش آسانتر خواهد بود که یک ا رتباط جنسی با جنس مخالف برقرارکند». اینها تمامأ بیانات دکترپیل جیمز گلدبرگ است.

 

 

 

 

 

  از انجام ورزشهای سنگین پرهیز کنید.


وقتی که شما زیاد ورزش می کنید، مواد مخدر طبیعی بدن شما یا همان «زهربدن» تحریک و تهییج می شود زهر بدن یا همان اندورفینها. ما دقیقأ‌ نمی دانیم که عملکرد این گونه مواد در بدن چگونه است اما به نظر می رسد که احتمالأ در ترشح اندوروفینها باعث کاهش میل جنسی می شود و باعث می شود که فرد دیرتر به درجه تمتع نهایی برسد. اینها اظهارات دکتر گلدبرگ است. او ادامه می دهد: «در یک معیار عقلایی، ورزش جسمانی باعث سلامتی بدن می شود و نه بیشتر از حد آن زیرا تا یک درجه معین بدن می تواند ازخودش محافظت کند و اضافه آن را بر علیه خود پس می زند».

 

 

 

 

  هنگام بیماری یا درد از برقراری رابطه جنسی بپرهیزید.


«هنگام درد یا روی هم رفته بیماری، بدن از همان زهر طبیعی خود تولید می کند». دکتر گلد برگ معتقد است که: «ترشح این مواد می تواند هرگونه تحریکات جنسی را به حداقل برساند و درست برعکس، می شود آن کاری راکه دلتان می خواهد می توانید انجام دهید. بنابراین بهتر است ابتدا درد خود را تسکین دهید و منتظر بهترین فرصت بمانید».

 

 

 

  زوجهای موفق انتظاراتشان را از یکدیگر صریحا بیان میکنند


ازدواج با دوران نامزدی متفاوت است.پس از ازدواج شما انتظاراتی از همسر خود دارید که با انتظارات دوران نامزدی تفاوت دارد.به عنوان مثال درطول دوران نامزدی شما از زندگی دانشجویی ودرامد اندک رضایت دارید اما بعد از ان یعنی بعد از ازدواج شما توقع دارید تا همسرتان حقوق ثابتی را دریافت نماید.

زوجهای موفق قبل از ازدواجشان صریحا در مورد انتظاراتشان از یکدیگر گفتگو میکنند واگر یک اختلاف جدی میان انها وجود داشته باشد به عنوان مثال- مرد فرزند بخواهد ولی زن مخالفت کند-در این زمان انها درباره این مسئله که ایا با یکدیگرازدواج کنند یا نه به طور جدی فکر میکنند.

بعد از ازدواج نیز زوجهای موفق مداوم با یکدیگر گفتگو میکنند تا انتظاراتشان را از زندگی زناشویی مرورکنند.اگر این انتظارات با یکدیگر در تضاد بود زوجین ارتباطشان را با یکدیگر حفظ میکنند تا به یک توافق ودرک متقابل برسند.
 

 

 

 

  زوجهای موفق هوییتشان را حفظ میکنند


اگر چه شما قبل از ازدواج مستقل بوده اید اما بعد از ان شما درگیر شخص دیگری میشوید که زوج شما خواهد بود مخصوصا اگر ازدواج فرزندانی در پی داشته باشد، روز به روز زندگیتان به طور چشمگیری به یکدیگر نزدیک تر خواهد شد ونتیجه این است که اغلب هردوی شما به یکدیگر وابسته میشوید،به گونه ای که احساس میکنید شخصی دائما به شما چسبیده است.

  زوجهای موفق به خوبی به این مطلب اگاهند که ازدواج میتواند احساس در مخمصه افتادن را به انها القا کند ،حتی اگر عشق زیادی بین انها وجود داشته باشد.

پس انها همدیگر را دائما به با هم بودن تشویق نمیکنند،بلکه همدیگر را ترغیب میکنند تا زمانی را به خود اختصاص دهند،یعنی به تنهایی لحظاتی را با سرگرمی ها ودوستانشان سپری کنند.با این روش هرکدام از زوجین با هوییتشان وارد ازدواج میشوند وان را حفظ میکنند وهمیشه هوییت خود را زنده نگه میدارند.

 

 

 

 

 

 زوجهای موفق یکدیگر را در راس امور قرار میدهند


به محض این که ازدواج میکنید این امکان وجود دارد که ادب و احترام در بین شما کمرنگ شود.در دوران نامزدی ویا اوایل ازدواج چیزهای کوچکی از قبیل کمک کرد ن به یکدیگر را به یاد داشتید ومسائل بزرگتری همچون محترمانه به حرف هم گوش کردن را فراموش نمیکردید،اما ازدواج میتواند باعث دنیایی از تغییرات شود.

اغلب بعد از ازدواج احترام گذاشتن به یکدیگر را فراموش میکنید واین امکان وجود دارد که اهمیت دادن به زوجتان کمتر شود وتوجه شما بیشتر به مسائل دیگری همچون کار،سرگرمی ها ،و یا بچه ها معطوف شود وبه جای همسرتان انها را در اولویت قرار دهید.

زوجهای موفق بیش از هرچیز دیگری به یکدیگر اهمیت میدهند،انها به عقاید زوجشان علاقه نشان میدهند وهمسرشان را جدی میگیرند.این زوجین زمانی که با دیگران صحبت میکننداز همسرشان با الفاظ زیبایی یاد میکنند وخلاصه اینکه هرگز وجود یکدیگر را بی اهمیت نمیدانند وقدر یکدیگررا به خوبی میدانند وهمیشه به خاطردارند از اینکه با هم ازدواج کردند،چقدر خوش بختند.
 

 

 

 

 

 

 زوجهای موفق یاد میگیرند تا به خوبی مشکلاتشان را حل کنند


جان گوتمن،روانشناس امریکایی به مدت بیست سال برروی زوجها تحقیق و بررسی کرد وبه این نتیجه رسید که عامل اصلی موفقیت ویا شکست در ازدواج این است که ایا زوجین میتوانند مشکلاتشان را با یکدیگر حل کنند یا نه ؟

زمان هایی وجود دارد که شما با یکدیگر توافق ندارید واینجاست که این اختلافات باعث رنجش شما میشود ،مطمئنا نمی بایستی با اضافه کردن خشونت و بد رفتاری این رنجش را زیاد تر کنید.اما اگر همسرتان چیزهایی را برخلاف میلتان میخواهد ویا کارهایی را انجام میدهد که با نظر شما مغایرت دارد،شما می بایستی این اختلافات را با همدیگر حل نمایید.

زوجهای موفق هرچند که احساس بد در بین انها حکمفرما باشد اما درعین حال ارتباطشان را حفظ میکنند.انها در مورد اختلافاتشان با یکدیگرگفتگو میکنند وبنا براین گفتگوی بین انها به یک نتیجه مسالمت امیز منتهی میشود.زوجین به یکدیگر لبخند میزنند وبه جای نق زدن وعیب جویی کردن ازیکدیگر حمایت میکنند.زوجهای موفق کاملا به این موضوع واقف هستند که عشق ورزیدن بسیار مهمتر از پیروز بودن در یک بحث وگفتگو است.

 

 

محصولات زناشویی

 

 

  زوجهای موفق به خوبی از یکدیگر لذت میبرند


در شروع ازدواج عشق و علاقه زیادی بین زوجین وجود دارد،اما باید به یاد داشته باشید زمانی که ازدواج میکنید سالهایی را در پیش رو خواهید داشت که قرار است این علاقه عمیق تر شود.به علاوه امروزه ازدواج اغلب با فشارهای روانی بسیا ر زیادی همچون تولد اولین فرزند همراه است.

زوجهای موفق میدانند که چگونه از یکدیگر لذت ببرند شما می بایستی با جدیت رابطه عاشقانتان را در اولویت قراردهید وزمان وفضای لازم را برای این کار فراهم کنید.شما نیازمند این هستید تا به صورت مداوم از نیازهای جنسی همسرتان اگاهی داشته باشید وراههای جدید را برای راضی نگه داشتن یکدیگر پیدا کنید.

زوجهای موفق مهربان و با عاطفه هستند.اگر گاهی اوقات بین انها ازنظر عاطفی خلا ایجاد شود انها به واسطه دلبری کردن، در اغوش گرفتن، و رمانتیک بودن از شر این احساس خلاص میشوند.
 

 

 

 

 

 

  به دنبال سکس هالیوودی نباشید


همه ما می توانیم آنرا تصور کنیم: شمع های روشن و تابان، ملافه های سفید رنگ 1000 پارچه، معاشقه تحریک آمیز، رضایت شهوانی. در دنیای واقعی در اکثر موارد این اتفاق ها صورت نمی پذیرد. و زوج هایی که به دنبال خوشبختی هستند، هیچ گاه وقت خود را با این چیزها تلف نمی کنند. اگر شما صاحب دو فرزند هستید، دو نوع شغل مختلف دارید و این نوع سکس را ماهی یکبار انجام می دهید، باید گفت که کارتان عالی است. چقدر عالی است؟ در میان زوج های موفق تقریبا چیزی بیشتر از 15% از معاشقه ها برای یکی یا هر دو نفر، در نهایت لذت بخش نخواهد بود.

شاید این کار را با عجله انجام می دهند، از نظر فیزیکی راحت نیستند، و یا در آخر نمی توانند به حس رضایت دست پیدا کنند. همسرانی که از خود مطمئن هستند، می توانند به راحتی با این مسئله کنار بیایند، و اصلا تصور نمی کنند که حتما یک مشکل خاصی باید وجود داشته باشد، بلکه طرفی که خسته ات و یا حال مناسبی ندارد به راحتی به فرد مقابل می گوید: “من خسته هستم و امشب نمی توانم؛ تو راحت باش و کار خودت را انجام بده.”

 

 

 

 

  به هر حال باید گاهی “سکس ویژه” داشته باشید


در سالگردهای که دارید یک روز را نیز باید اختصاص دهید به “سالگرد رابطه جنسی.” البته لازم نیست این کار را فقط به همین یک روز محدود کنید؛ اگر بتوانید در طول سال چند روز دیگر را نیز به همین منوال طی کنید، کار فوق العاده انجام داده و به زندگی مشترکتان کمک بی حد و حصری نموده اید. برخی خانواده ها از روی تبنلی و یا هر چیز دیگر ترجیح می دهند چنین نوع معاشقه ای را از زندگی خود حذف کنند.
 
پوشیدن یک لباس خواب جدید به جای پیجامه های کهنه و نخ نما آنقدر ها هم که فکر می کنید، مشکل نیست. به همسر خود بگویید که هنوز هم به این موارد اهمیت می دهید. همانطور که می دانید تغییر ذائقه یک اصول کلیدی در موفقیت زندگی مشترک به شمار می رود. یکی از تحقیقات اخیر گویای این مطلب است که حس رضایت جنسی نشات گرفته از پر حرارت بودن طرفین در نظر دیگری است. یک فضای رمانتیک ایجا د کنید، و شور و هیجان لازم را به وجود آورید. بر روی ملافه های نو بخوابید (یا در خانه یا در هتل)، موقعیت های جدید را امتحان کنید، و هر کار دیگری که لازم است تا شما را از نظر ذهنی و جسمی تحریک کند، انجام دهید تا احساس کنید به وجود هم معتاد هستید.

اگر می خواهید تا هورمون های شوهر خود تا آخرین حد ممکن ترشح شود یک قرار غیر منتظره برای او تعیین کنید و کارهای جدید را امتحان کنید. “امی” 30 ساله از “سانتا برما” که به تازگی زندگی مشترک خود را شروع کرده این چنین می گوید: “زمانی که احساس می کنم به اظهار عشق و علاقه نیاز دارم یک ادرس اینترنتی جدید برای خودم درست می کنم و نام آنرا چیزی می گذارم که برای او اشنا باشد و آنرا پاک نکند. در این نامه فقط محل و ساعت را ذکر می کنم. زمانی که او در محل مورد نظر حاضر شد او را به جای دیگری می برم تا باز هم در شک و تردید باقی بماند. او می گوید زمانی که من این کار ها را انجام میدهم دیوانه و شیفته من می شود.”
 

 

 

 

 

  حرکات نهایی محبت آمیر را نیز انجام دهید


4 کلمه: ارتباط چشمی در اوج لذت “این لحظه آنقدر بی نظیر است که اگر بتوانید آنرا با شریک زندگیتان تقسیم کنید، صمیمیت موجود بین شما دو نفر دو چندان خواهد شد. البته شواهد گویای این مطلب هستند که حتی زوج هایی که در روابط طولانی مدت هستند باز هم نمی تواند این حرکت را به درستی انجام دهند. “کریستی” 31 ساله ساکن “نیو جرسی” معتقد است که باز نگه داشتن چشم ها در طول برقراری رابطه جنسی شما را شهوت انگیز تر نشان می دهد. او می گوید: “من زمانی که متوجه می شوم همسرم در حال نگاه کردن به من است، احساس آرامش پیدا می کنم و فکر می کنم به اندازه کافی جذاب هستم. این امر سبب می شود که با روی بازتری از او استقبال کنم.”

 

 

 

  باید بدانید هر چیز جای خود دارد


یکی دیگر از مشکلات، تغییر مسیر است. باید بدانید چطور می توانید از مبحث پرداخت صورتحساب ها و قبوض بیرون بیایید و به مسائل جنسی بپردازید. زوج های موفق راههای بی شماری را برای فراموش کردن روزمرگی های زندگی می دانند. چگونه؟ به عنوان مثال آنها به طور مختصر و مفید به هم می گویند “بیا با هم معاشقه کنیم”، ممکن است شوهرتان پس از اینکه بچه ها به خواب رفتند بر روی مبل راحتی دراز کشیده باشد و شما را هم دعوت کند تا در کنار او بنشیند، یا شما شروع به نوازش کردن او کنید، یا خیلی راحت بگویید: امشب تلویزیون برنامه جالبی نداره، چطوری وقتمان را بگذرانیم؟”

 

 

 

  با هم بازی و شوخی کنید


مطمئنا در مواقع ضروری زوج های موفق کاملا جدی ظاهر می شوند، اما خنده و شوخی گاه گاهی ضرورت پیدا می کند. این شوخی ها می توانند پیش زمینه خوبی برای شروع معاشقه محسوب شوند. دکتر “تنیسا” معتقد است که با هم خندیدن میتواند نشانه خوبی از صمیمیت باشد، این امر نشان می دهد که شما دو نفر به راحتی می توانید با هم ارتباط برقرا کنید و یکدیگر را درک می کنید. در حقیقت یکی دیگر از راههای نمایش ناز و عشوه همین مسخره بازی ها و شوخی هاست. “امیلیا” 31 ساله به همراه همسرش “جف” 32 ساله، ساکن نیویورک از ردو بدل کردن کارت های تبریک واقعا لذت می برند. امیلی می گوید: “هر دوی ما احساساتی هستیم. اولین بار جف در روز ولنتاین برای من یک کارت بسیار بزرگ همراه با گل های سرخ خریداری کرد. از آن پس ما همیشه یگدیگر را با کارت های عجیب و غریب سوپرایز می کنیم.”

 

 

 

 

  سرعت هم چیز بدی نیست


سرعت در برقراری رابطه جنسی چیر بدی نیست چرا که به اندازه کافی سودمند است. “لری” 33 ساله حسابدار و ساکن “هپس هایر” که به سکس کوتاه و شیرین در رابطه زناشویی عقیده دارد می گوید: “ما تا ابد برای سکس وقت نداریم، زمانی که من 10 شب خسته و کوفته از محل کار به خانه باز می گردم آنقدر خسته هستم که پیش نوازی بیش از حد گزینه خوبی برای من نیست. بنابراین با تن صدایی که کاملا شهوت انگیز است از شوهرم سوال می کنم که آیا با یک کار پر سرعت موافق هست؟ از آنجایی که او هم همیشه منتظر یک چنین چیزی است، ما هر دو از انجام آن نهایت لذت را می بریم. و نکته اصلی هم همین جاست.

سکس شدید هیچ گاه راه گشای تمام مشکلات نیست. همه چیز سکس نیست اما زمانی که نتوانید با موفقیت از پس آن برایید مشکلاتی در سایر زمینه های زندگی برایتان ایجاد می شود که حل آنها بدون رنج و مشقت نخواهد بود. زوج هایی که از نظر جنسی به هم وابسته هستند با هم مهربانتر برخورد می کنند، به آسانی از اشتباهات یکدیگر می گذرند، رمانتیک تر هستند، کمتر تنها و ناراحت می مانند، و درگیری چندانی با هم ندارند. این اتصال میتواند برای همیشه آنها را با موفقیت و خوشبختی کامل در کنار هم متصل نگه دارد. آنقدر بی نظیر است که اگر آنرا با شریک زندگی خود تقسیم کنید، صمیمیت موجود بین شما دو نفر دو چندان خواهد شد.